BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Pasimatuokim su Google Trends

Google
trends for Websites
- tai giganto Google skiltis, kurioje pateikiami
svetainių lankomumo grafikai.

http://trends.google.com/websites?q=pigu.lt

Turbūt
daugelis sužinoję apie Google Trends puola tikrinti rūpimus adresus. Deja, mažiau
lankomiems tenka nusivilti - “Google Trends for Websites only shows results for
sites that receive a significant amount of traffic, and enforces minimum
thresholds for inclusion in the tool.”

Pradžioje nusivilti teko ir mums, bet ilgai
laukti nereikėjo ir jau galime matyti svyruojančią lankomumo kreivę. Rodomas dienos
lankytojų skaičius ~ 2 kartus mažesnis nei kad liepos mėnesį rodo Google
Analytics (2K : 4K) :(
Kas glosto savimeilę, tai kad kitos lietuviškos el. parduotuvės (kodėl turėčiau minėti
jų pavadinimus?) net nesugeba praeiti atrankinių varžybų ir Google trends
rezultatų išvis negauna. “Matuotis” galime tik su el. bilietų prekiautojais:

Google vs. Gemius

Galima
prognozuoti, kad Google Trends taps svarbiu(-iausiu?) informacijos šaltiniu ieškant
nepagrąžintos lankomumo statistikos. Be abejo, statistikos sistemos, kurios
duomenis kaupia įterpiant specialų programinį kodą, yra žymiai patikimesnės ir
tinkamesnės, tarkim, lankomiausių naujienų portalų paieškai.  Lietuvoje šioje srityje dažniausiai naudojami
Gemius tyrimai, kurių rezultatai skelbiami www.audience.lt.

Vistik ne
visose svetainėse mokama Gemius statistika įdiegta. Tada tenka naudoti tokius
šaltinius kaip Google Trends. Anksčiau dažniausiai cituojama buvo Alexa.com. Net LT interneto guru Kirvaitis remdavosi Alexa prezentacijose įrodinėdamas,
kad One.lt lankomesnis už Delfi.lt, nors ir pats puikiai suprasdamas, kad Alexa negali
būti patikimas šaltinis, ypač Lietuvoje. Dabar jau to įrodinėti nereikia, bet
spėju, kad panašiose prezentacijose jau atsiranda tokie grafikai
iš Google Trends.

Taip, Google metodologija
miglota:

“Trends for Websites combines information from
a variety of sources, such as aggregated Google search data, aggregated opt-in
anonymous Google Analytics data, opt-in consumer panel data, and other
third-party market research.”

Google bloge “webmasteriams” teigiama:
“Keep in mind that Trends for Websites is a Google Labs product and that we are
experimenting with ways to improve the quality of the data. Because data is
estimated and aggregated over a variety of sources, it may not match the other
data sources you rely on for web traffic information.”

Bet tikiu, kad Trends neabejotinai pranašesni už Alexa. Kadangi Google ketina įeiti į media planavimo rinką, leidžia tikėtis, kad
produktas nuolat tobulės, o jo vartotojų skaičius augs eksponentiškai.

Su kuo matuojatės jūs?

Rodyk draugams

Komentarai (8)

  1. Boraz:

    Neblogai! Nepraėjo nė pusė metų, o jau nušluostėt nosį rinkos senbuviams:)

  2. :) Išties, kai formulavome tikslus, pradėjome nuo to, kad siekiame būti žinomiausiais, lankomiausiais ir didžiausiais pagal apyvarta LT el. prekybos rinkoje, bet supratome, kad toks tikslas nėra pakankamai iššaukiantis.

  3. Aivaras IT:

    Buvusi super.lt bandet ?
    Ar cia tik rezultatai su tais kur "REIKIA"? :-)

  4. mid:

    butent, buvusiu :)

  5. Anonimas:

    Bet tai jis yra tik kitu pavadinimu: super.balsas.lt
    ir galit pasimatuot. Kazkaip apgailetinai su tokiu pavadinimu pigu.lt atrodo.

  6. mid:

    atsiprasau :) http://trends.google.com/websites?q=super.balsas.lt

    bet rodoma viso balsas.lt statistika, neisskiriant subdomainu.

  7. I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.

Rašyti komentarą